28 Şubat 2013 Perşembe

Sevmem Dedim, Yedim Bayıldım..:)


Şirketteki kızlarla haftada bir gün öğle yemeğini dışarda yiyoruz. Ve bu yemek genelde Günaydın Restoranda oluyor çünki yemekleri fevkaledeninde fevkinde :) Etler salatalar çıtır ekmekler.. of of ne diyim ben daha :) Ama hiçbir zaman tatlı ve kahve keyfi yapamıyoruz yemeğin üstüne. Malum işyerine geri dönmemiz gerek fazla oyalanmadan. Geçenlerde bir çılgınlık yapıp (çılgınlık anlayışımıza bak) tatlı yemeğe karar verdik. Kabaktı ayvaydı derken dondurmalı irmik tatlısı istedi arkadaşlar. Bende irmik helvasını oldum olası sevmem. (ölünün arkasından yapıldığı içinmi acaba) Biraz yerim ortak olurum falan dedim, tatlı geldi bir tattım ki oy oy sabahlar olmasın, şu yukardaki tabağı tek başıma götürürmüşüm yani o derece bayıldım. Ortasında dondurma irmiğin içinde değişik bir peynir üstünde toz fıstık e daha ne olsun. Velhasıl uzun lafın kısası (pek kısa olmadıda neyse) Günaydın Restorana yolunuz düşerse tatlı yemeden özelliklede bu tatlıyı denemeden kalkmayın derim ben.
Hayatınızdaki herşey taptatlı olsun...:)

4 yorum:

  1. buna genelde volkan adını veriyorlar lokantada ben de çok bayılmam irmik helvasına ama bu fena değil gerçektem de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm canım istedi gene :) Zaten ne demişler ? yemem diyenden kork :)

      Sil
  2. ben dün akşam yedim (annem yapmıştı) hem cok hafif hemde cok guzel=)

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...