7 Şubat 2013 Perşembe

Mimlendim :)

Sevgili ve zarif blogger arkadaşım Rainbow Gatherer beni mimlemiş. Birinci mimi en sevdiğim üç ürün, ikinci mimi ise son iki haftada izlediğim beş film. Şu sıralar çok kullandığım en sevdiğim üç ürün şu aşağıda gördükleriniz :)
 
 
Mybelline baby lips glow açık pembe ve koyu pembe lip balm'larım,


Benefit high beam aydınlatıcım,
 
 
 
ve son olarakata Physicians Formula Happy Booster Allığım
 
 
Film işine gelirsek :)
Son iki haftadır digitürk sinema kanallarındaki birkaç filmden başka doğru düzgün bişey izlemedim. Bir kere sinemaya gittik cem yılmaz için onuda yer yoktu izliyemedik :) Fakat canım yeğenim biricik Aras'ıma Prenses ve Kurbağa animasyon filmini aldım, oda filme bayılınca bol bol sabah akşam onu izledim :) Tabii bu sayılırsa ..
 

5 yorum:

  1. Allık çok hoşmuş.Mqybelline lipbalmları hiç görmedim.Türkiye'de satılıyor mu?

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.Bloğumda küçük bir çekilişim var.Katılırsanız Mutlu olurum.
    Makyajkelebeği

    YanıtlaSil
  3. cnm tesekkurler hemen yapmıssın =)
    cok gzuel urunler. lip balm lara bayıldm ya.

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...