4 Şubat 2013 Pazartesi

Benefit Kaş Kalemi ..


Sephora'da satış görevlisine kaş kalemi sorunca bizi direkt benefit reyonuna yönlendirdi.
Sonra yukarda gördüğünüz kalemi yüzümüzde denedi. Arkadaşımda da bende de aynı kalem güzel durdu, fiyatı biraz bizi düşündürsede aldık. Her zamanki gibi :) Kalemi kullandıkça memnun kaldım, aldığımada sevindim açıkçası. Sürümü çok yumuşak ve kolay, mesela bazı kaş kalemleri çok sert oluyor ve kaşınızı boyarken canınızı acıtıyor. Bu kalem gayet yumuşak bir sürüş sağlıyor ve bu kadar yumuşak olmasına rağmen akma bulaşmada yapmıyor. Çünki ben açıkçası yumuşak yapılı kalemlerin akma yapabileceğini düşünürüm hep. Yani diyeceğim oki, sürümü güzel yapısı yumuşak saçımla ve tenimlede uyumlu bu kalemi severek kullanıyorum. Sephoraya uğrarsanız bi deneyin derim. Kalemin üzerine baktım ama bir numarası falan yok. Ama satış görevlisi size yardımcı olur doğru rengi bulmanızda. Bir tek kötü yanı pahallı olması, ben bu kalemi geçen ay 62-tl ye aldım. O yüzden kalemi açarken içim cızz ediyor :))

4 yorum:

  1. güle güle kullan. ama bana da bir kaleme o kadar para vermek zor gelir, belki bir ay ufak tefek kozmetik almayıp bunu alabilirim. ya da kendi kendime sihirli cümleyi söylerim "o kadar çalışıyorum, bunu hak ediyorum :)"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde arkadaşımla bunu espri konusu yaptık, ikide birde birbirimize bir kaleme 62-tl veriyosun nolcak bunuda al falan diyoruz :) Neyse sen bi düşün taşın bakalım :)

      Sil
  2. Uvvv, gerçekten pahalı imiş :( Ben de YSLnin kaş kalemini kullanıyorum, o da çok güzel ama ablamın hediyesi olduğundan (parasını ödemedim fiyatını da hiç bilmiyorum) elim titremeden kullanıyorum :)
    Güle güle kullan canım. Ben kaş farlarını da merak ediyorum. Hiç kullanmadım da :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş kiti yada kaş farları bana biraz yapay geliyo, sanki kalem daha doğal gibi. Bu kalemi aldığım zaman kadın bana jel kaş farıda uygulamıştı bende güzel durmadı. Ama sen bi ara sephoraya uğra deneme yaptır istersen canım ..

      Sil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...