22 Şubat 2013 Cuma

Yağmurun Bana Anlattıkları..

 
Bu sabah işe gelirken yağmur vardı, yağmurlu havaları oldum olası sevmişimdir. Kimine göre hüzün demeksede yağmur, bana göre huzur demek. Şehrin kalabalığında araç seslerine siren sesleri karışmışken, karşıdan karşıya geçerken ürkek bir kedi gibi sağı solu kollarken ve insanların karmaşasında huzur uçup gider. Bu kalabalık ve ses bulutunun içinden geçip şirketimin bulunduğu sokağa girdiğim anda, sesler bir anda yok oldu bu sabah. Sadece yağmurun şemsiyeme düştüğünde çıkardığı o enfes müzik vardı kulağımda..tıptıptıptıp. O an insan olduğumu anımsayıp içime bir mutluluk düştü. Şehir hayatında birer robota dönüşmüşken aslında hayatın ne kadar yalın ve güzel olabileceğini düşündüm. Sonra dedimki kendi kendime hayatta bize verilmiş en güzel ikinci hediye bu gezegen. Birincisi ise NEFES ALMAK..

6 yorum:

  1. kesinlikle katılıyorum dediklerine ve evet yağmur huzurdur :) istanbul gibi metropollerde yağmur trafik, kaza, çamur çilesini getirse de beraberinde o boş sokaklarda çıkardığı ses, sonrasında gelen toprak kokusu hayat güzel ya dedirtiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı duyguları hissetiğimize sevindim canım :)

      Sil
  2. ben de tam tersi hic sevmem yagmuru hele burada o kadar cok yagmur yagar ki gokyuzunu goremezsin bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da yağmur kararınca yağıyor, henüz bize bir bıkkınlık vermedi :)

      Sil
  3. merhaba. yazılarınız çok içten:) profil resmimdekiyle bu posttaki çiçeğin aynı olması da ayrı bi hoş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet güzel bir tesadüf olmuş ..

      Sil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...