20 Şubat 2013 Çarşamba

Mini Bir Alışveriş ..


Tamam tamam biliyorum, project pan ten yapmıştım :) Halen yapıyorum aslında bu minicik alışveriş sayılmaz :) Diadermine göz makyaj temizleyicisini denemek istedim çünki evdeki yarılandı. Selin kolonya bunaldığımda işyerinde elimi yüzümü yıkamak için :) NYC ojeler ise tamamen watsons'ın suçu, çünki bu markayı ülkemize getirmiş kendisi :) Asansörlü siyah göz kalemide ihtiyaçtan vede NYC olduğundan alındı.
Bilginize..:)
Okuyucuya Not: Tamam biraz iradesiz olabilirim..:)

4 yorum:

  1. Selin kolonyayı görünce kesin watsons alışverişidir dedim haklı çıktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten watsons ve gratis yüzünden alma içgüdümüze engel olamıyoruz ki :)

      Sil
  2. ya bende alısveriş orucuna girmiştim dün madame coco 'dan 1 tane havlu aldım :/ umarım sayılmaz :p

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...