5 Şubat 2013 Salı

Project Pan 10 & Bir kii deneme deneme :))

Kızlar ev doldu taştı aldı başını gidiyo :) Geçen gün ananem merak etmiş odama girmiş bakmış ıncık cıncık topladıklarıma, sonra anneme demişki bu kız parayı bol buldu heralde saçıyo :) Annem genelde karışmaz bana ama artık oda demekki tuttu tuttu sabredemedi :) Yani şekerler bu project pan olayına girmek bana farz oldu. Hem yarım yarım kalmış itilmiş kakılmış ürünleri bitirip hemde alışveriş yapmamak niyetim. Du bakalım nolucak :)
İlk project pan olayıma on ürünle, ama birazda kolay ürünlerle başlıyorum kızlar. Genelde kolay bitirebileceğimi düşündüğüm ürünler seçtimki daha ilk bitirme projemde mızıkmıyım :)
Seçtiğim ürünler sırasıyla şöyle ;
 
1-Jimmy Choo parfüm (Sanırım içinde dörtte biri kalmış)
2-Sephora oje çıkarıcı  (İğrenç kokusundan dolayı yarıdan biraz azı kalmış)
3-Loccitane duş jeli     (Bunu hediye vermişlerdi, kokusunu sevemedim üçte biri duruyor)
4-Pürel antibak. jel      (Arkadaşım vermişti, bende bi sürü alınca kalmıştı, bitmeye yakın)
5-Sephora body lotion (Bir seyahat setinin içinden çıkmış kenarda kalmış, hiç kullanılmadı)
6-Dolive el kremi        (Herkezde görüp alınmış hakkı verilmemiş, yarısı kullanılmamış )
7-Nivea allık                (Bronz tonlarda bir allık, içinde fazla kalmadı bitmeye yakın)
8-Nivea lip balm          (Evde envai çeşit lip balm olduğundan kalmış, bitmeye çok yakın)
9-Emily göz kalemi     (Jel eyeliner keşfimle kenarda kalmış, kalemin üçte biri duruyo)
10-Loreal ruj                (İşte bu beni zorlar kızlar çünkü ruj kocaman, artık 7/24 rujluyum napalım :)

12 yorum:

  1. Ruj ve allık zorlar biraz gerisi kolay biter canım hadi bakalım kolay gelsin başarılar:)

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım cnm kolay gelsin o zaman, zor olsada sonunda o bitenleri görecek olmak müthiş zevk :)

    YanıtlaSil
  3. bende giyim ve çanta konusunda bu olaya girmeyi dusunuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi hep beraber alışveriş diyeti yapalım :)

      Sil
  4. hadi işallah çabucak biterler diyelim o zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol, hem bitirme hemde almama konusunda başarıcam inşallah :)

      Sil
  5. anneannen anlıyor demek bu işlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadıncağız heralde şifonyerimin üstünü yanlarını komidin üstlerini falan görünce durumun kritik olduğunu anladı :)

      Sil
  6. loreal rujun nosu serisi nedir harikaymış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruju ne zaman aldığımı hatırlamıyorum ama yakın zamanda almadım. Kapakta şöyle yazıyor :COLOR RICHE 257 26E201
      SUNSET BLUSH. Kapağında şeffaf bir sticer var ordada made for me lip blush yazıyor. Gerçekten çok güzel rengi ve kokusu var, sürümüde yumuşacık umarım bulursun.

      Sil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...