5 Mart 2013 Salı

Gene Alışverişteyim Gene Diyette :))

Artık arkadaşlarım benimle dalga geçiyor, watsons yada gratis gördümmü mutlaka alacak bişeyim oluyor :) Bu sefer alınanlar şunlar :
Nivea Q10 kırışık önleyici serum (alnımdaki ince kırışıklıklar için)
Maybelline color tattoo krem far turkuaz mavisi
NYC koyu bordo oje (numarasını yada adını hatırlayamadım)
R.London Kate Moss meşhuuurr 107 numaralı ruj (hayatımda kırmızı ruj sürmedimde neyse)
NYC bir tarafı siyah bir tarafı bakır göz kalemi

Her pazartesi girilip çarşamba yada perşembe çıkılan diyetlerden bir akşamın yemeği :))
ayyy 100 gram versem bari, bu yemeği gören ebru şallının izindeyim sanacak :))

4 yorum:

  1. siyah ve bakır göz kalemini merak ettim :) bakır nasıl duru acaba gözde. buarada akşam yemegi bu sekilde yiyorsan kilo veremezsin,devamlı aclık cekersin, ızgara et yada tavuk yanında bol salata yemelisin yada çorba ve sebze yemekleri vs. bu anca kahvaltıda yenir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım annem iki haftadır evde yok, hem üşengeçlikten hemde mutfakla aram iyi olmadığından bu şekilde midemi kandırıyorum. Annem gelince daha sağlıklı menülere geçicem inşallah :)

      Sil
  2. onca güzel yemek varken diyet yapmak işkence gibi geliyor, benim hayat felsefem ne yerse ye ama az ye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh biraz kilo versem ilk başta, sonra bende öyle devam ederim diyorumda, ipin ucu kaçtı işte bikere :))

      Sil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...