15 Mart 2013 Cuma

RIMMEL NEW STAY MATTE KAPATICI..

 
Yukarıda gördüğünüz "RIMMEL NEW STAY MATTE DUAL ACTION CONCEALER" göz altlarım için yapısı bana kalın geldiğinden yüzüm için kullandığım bir kapatıcı. Yüzümdeki sivilce, sivilce izi yada küçük lekelerin üzerine direk uygulayıp elimlede biraz sabitliyorum. Sonra üstünde renkli nemlendirici ve allık sürdüğümde istediğim kapatıcılığı elde etmiş oluyorum. Bendeki kapatıcının numarası 040 SOFT BEIGE açık tenliyim koyu görünsede bende fena durmadı. Fiyatıda 12-15 tl arası idi yanlış hatırlamıyorsam. Hani denenebilir, riske girilebilir bir meblağ diye düşünüyorum :) Umarım bir fikir verebilmişimdir, sevgiler..
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...