29 Mayıs 2012 Salı

Pazartesiden kalanlar..


 Deniz ürünleri hiç yemediğimden balık yağı kapsülü içiyorum bir süredir. İlk önce Efa S-1200 den bir kutu içtim. Kapsüller büyüktü ve kalp damar sağlığı korumada etkiliydi. Kutuyu bitirdikten sonra biraz ara verdim sonrada daha küçük kapsülleri olan ve günlük kullanım için daha uygun olduğunu düşündüğüm Efa Daily'i aldım. Hani bu kadar kapsül yutmuşsun ne oldu derseniz :) ben bişey farketmedim, hani öyle zihinsel bir aydınlanma ruhsal bir nirvana'ya varma leb demeden leblebiyi anlama yok efendim kahveyi zihin gücüyle karıştırma gibi bi durum olmadı :)) ama eminim içerde bi yerlerde bişeye faydası olmuştur..


Konya'ya giden bi iş arkadaşım bu güzel magnet'i getirmiş, arkada mıknatısı var ayrıca isterseniz asabilmeniz için ipide var. Bunun yanısıra şunuda söyliyim ki evde iki küçük koli süs eşyası var kaldırdığım. Hani bunlarla üç ev süslesem yeterde artar. Magnetler, hediyelik eşyalar yurt içinden dışından gelen yada benim aldığım ıncık cıncık bir sürü şey :) bi o kadarıda evin muhtelif yerlerinde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...