3 Mayıs 2012 Perşembe

Ne Okuyorum ?


Gizemli, sihirli, büyülü alengirli filmlere kitaplara oldum olası ilgim vardır. Bu kitabı gördüğümde hemen aldım tabiki :) üstünde Gizemli kelimesi geçiyordu nede olsa, hemen almalı ve o gizeme ortak olmalıydım. Hayatın fazlasıyla ciddi olmasındanmı yoksa iş hayatımın fazlasıyla realiteye dayanmasındanmı bilmem ama başka dünyalar başka yaşamlar hep ilgimi çekmiştir. Sadete gelirsek bu kitabı aldım ve okumaya başladım hatta ilk bölümü bitirdim. Kitap yetimhanede yaşayan küçük bir çocuğun bir gazete ilanı ile değişmeye başlayan hayatını anlatıyor. Okuması zevkli biraz heyecanlı iyi başladı bence iyide devam eder. Kitap biraz kalın okumam uzun sürebilir o yüzden şimdiden hakkında yazmak istedim. Malum tatil ve seyahat sezonu açılıyor belki alıp heryerde her şekilde okumak istersiniz ben bu aralar onu heryere taşıycam galiba...
İyi okumalar..

2 yorum:

  1. şu kitabı çok merak ediyorum ya, alacaktım geçen gün, elimdeki kitabı bitirmeden almayayım dedim. yorumlarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. tamam canım bitince bi sonuç yorumu yazarım :)

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...