2 Mayıs 2012 Çarşamba

Fener - Balat Turu...

Geçtiğimiz sonbaharda arkadaşlarımla uzun zamandır yapmak istediğimiz Fener-Balat turunu gerçekleştirdik. Önce haliçteki belediye tesislerinde buluşup güzel bir kahvaltı yaptık. Ardındanda koyulduk yollara.. tam turumuza yeni başlamıştık ki tesadüfen profesyonel bir fotoğrafçı gurubuyla karşılaştık. Tanıştık kaynaştık ve saolsunlar bizleride aralarına alıp rehberlik ettiler. Bizde onlar sayesinde güzel fotoğraflar çektik. Size aşağıda kendi fotoğraflarımdan birkaçını yayınlıyorum. İyi seyirler...











4 yorum:

  1. çok sevdiğim bir yerdir. hele o binaya bayılıyorum :) oradan da zeyrek'teki zeyrekhane'ye gitmeni tavsiye ederim, manzarası süper :) bir de eyüp'teki nev'i cafe çok güzeldir, bloguma yazmıştım bakmak istersen :)

    YanıtlaSil
  2. evet evet çok istiyorum bende zeyrekhaneyi gidicem en kısa zamanda, nev'i cafenin önünden çok geçtim arabayla ama hiç girmedim orayıda bi ziyaret ediyim ..

    YanıtlaSil
  3. Benim de çok gitmek istediğim bir yer, fotoğraflarda harika.

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...