23 Mayıs 2012 Çarşamba

Ofiste Bir Gün...


Ofiste güne mutlaka iyi bir kahvaltıyla başlarım. Kahvaltımı yaparken sevdiğim takipte olduğum blogları okurum. Bloglardan çok şey öğrenir haberdar olur çoğu zamanda notlar alırım..


 Bu evraklar yerine kalkacak, dosyalanacak, klasörlenecek, arşivlenecek... Nasıl söylersem söyliyim pek sevimli gelmiyor. Bende üstüne bi hedef koydum, Gofrett...:)



Yazı yazmayı sevimli ve eğlenceli hale getiren rengarenk şirin kalemlerim. Hergün içlerinden birini seçiyorum, böyle kendi kendimi eğlendiriyorum iştee :))


Mutfakta çalışan ablamız bu fincanı yeni almış, çok beğendim diye artık çaylarımı hep bunda getiriyor.


Önümde iki seçenek var; ya sağlıklı olan muzu yer ne keyif alır nede pişmanlık duyarım yada sağlıksız olan çikolatayı yer bol bol keyif alır sonrada pişmanlık duyarım...
Kendime not : Keyif iyidir insanı canlı tutar, pişmanlık geçicidir..:))

2 yorum:

  1. ofis yaşamını keyifli hale getiren detaylar bunlar :) muza da çikolataya da hayır demezdim ben :)

    YanıtlaSil
  2. meyvayla aram yok hiç malesef, sağlıklı ya ondan heralde :))

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...