8 Ocak 2018 Pazartesi

GÜZEL BİR PARA BİRİKTİRME YÖNTEMİ $ £ € TL ..

Merhaba blog okuyan tatlış insanlar :)
  2018 yılının bu ilk postunda size yakın zamanda öğrendiğim bir para biriktirme yönteminden bahsedicem. Harca harca nereye kadar birazda biriktirelim :P
  Olay şudur canım insanlar, öncelikle bir kumbara ediniyoruz. Biz annemle bu yöntemi
denemeye karar verdiğimizde kavanoz kullandık. Şimdi gidip kim kumbara arıycak yani :) Sonrasında yılın haftalarını gösteren bir takvim ediniyoruz. Annemin odasında varmış almış bir yerden o yüzden ben takvim peşine düşmedim. Bir yılda 52 hafta var bildiğimiz gibi, gerçi annem bilmiyormuş sordum cevap veremedi, anne ilkokulda öğretiyolar dedim. İlkokulu bitireli elli sene oldu dedi, sustum :))
  Yılın hangi haftasındaysak kumbaramıza o kadar lira dolar euro (hangi ülkede yaşadığımıza
 bağlı) para atıyoruz. Mesela biz dün annemle başladık, 2018 yılının birinci haftasıydı birer lira attık kumbaramıza, haftaya iki lira sonra üç sonra dört .... böyle böyle yıl bittiğinde ve kumbarayı açtığınızda tam 1.378-tl paranız birikmiş oluyor. İster yılbaşı tatiline git ister kendine hediye al istersende at bankaya dursun ekmek istemez su istemez :))
  İşte bu şekilde bir para biriktirme yöntemi bu, biz annemle çok beğendik ve başladık, sizlerde başlarsanız yorum kısmında yazın bana. Bakalım yıl sonuna kadar becerebilecekmiyiz haberdar ederim sizleride :)
  Bol kazançlı birikimli hayırlı bir yıl olsun hepimize inşallah, öpüyorum güzel insanlar ...

Not: Ben kavanozu  acık süsledim aşağıdaki gibi bişey oldu :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...