14 Mart 2017 Salı

Küçük Şirin Bir Cafe ...


Geçtiğimiz ay kayda değer tek etkinliğim arkadaşlarımla beraber yaptığımız pazar kahvaltısıydı :)
Tuzla sahilde küçük şirin tatlı sıcak bir yer Adriano Antik Kafe. Gittiğimiz gün baya soğuktu ve yağmur vardı, ama biz denizi izlerken sıcacık bir ortamda şehrin gürültüsünden uzakta güzel vakit geçirdik doğrusu. Kafenin menüsüne bakarmısınız ne kadar orjinal ..


İçerde çok fazla masa yok, kafenin mutfak tarafını görebiliyorsunuz


Dekorasyonda kullanılan objeler çok güzel, çok sıcak bi hava katmış ortama bence


Şöyle ahşap bir merdivenden yukarı çıkılıyor, ben çıkmadım ama orda da sadece bir masa varmış.
Kızlar öyle söyledi yani :)


Şu masanın ayağı eski dikiş makinası ..bayıldım

Pencereden dışarının görüntüsü süper, deniz hemen yanıbaşınızda




Kahvaltı tabağı çok büyük, biz bir tabağı iki kişi paylaştık anca bitirdik


Ortaya melemen ve sucuk offff olsada yesek şimdi acıktım :)


Ekmekler sıcacık geliyor, sür tereyağını götür :))


O soğuk havada kuşlar deli gibi bi o yana bi bu yana uçuşup durdular




Kafenin açık olan kısmıda çok hoş, yazın keyifle oturulur


Eve dönücez yalancı bi güneş açtı :))

Umarım sevmişsinizdir bu yazıyı, ve umarım yolunuz düşer bu güzel yere
Sevgiler ...

4 yorum:

  1. Çok otantik bir yermiş bayıldım:)

    YanıtlaSil
  2. Canım Tuzla'da değil mi burası? Med Cezir dizisinde görmüştüm ilk, ben de gitmek istiyorum buraya :)

    YanıtlaSil
  3. Evet canım tuzla da, dizide gösterildiğini bilmiyordum :)

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...