4 Temmuz 2013 Perşembe

Kanada'dan gelen hediyelerim...

 
Kendim her zaman gidemesem de, arkadaşlarımın yurtdışı gezilerinden getirdiği hediyeler beni çok mutlu eder. Çevremdeki yakın arkadaşlarımdan biri artık beni öyle iyi tanıyor ki kendim gitsem tamda bunları alırdım dediğim şeyler getirdi bana :) Canım arkadaşım çok teşekkürler..kesene bereket
Sangria mix iki şişe sangria yapmaya yetermiş, bende bir şişe şarapla bir şişede şampanyayla yapıcam, sevdiklerimi toplayıp keyifle içicem. Tabii bayramdan sonra..

2 yorum:

  1. bende bayılırım yurtdışından gelen hediyelere, ufak bir parçada olsa mutlu eder beni, güle güle kullan, ye, iç cnm :)

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...