23 Temmuz 2013 Salı

Bath & Body Works'e bi uğradım ..

 
 Geçtiğimiz günlerde gittiğim bir avm de BBW mağazasını görünce bi uğradım elbette :) İhtiyacım olan bir ürün olmasada bakınmak istedim. Birçok üründe indirim olunca yine birkaç parça bişi aldım :) Pompasından köpük şeklinde gelen böğürtlenli el sabununu 9-tl ye aldım ki daha öncede bu sabunlardan kullanmış ve memnun kalmıştım. Metal ve bahçe temalı sabun kutusu daha öncede internette görüp beğendiğim bir parçaydı, onuda 20-tl ye aldım. Naneli çikolatalı mum aslında kış kokusu ama yinede 9-tl ye indiğini görünce alıp sakladım. Son olarakta 3-tl ye bir pompa aldım. Daha önceden aldığım büyük boy vücut kremi ile kullanmak için gerekli bir şeydi :)


4 yorum:

  1. İndirim vardı ben de uğradım ama bir şey almadan çıktım. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. bende uğradım çok guzel bir lipgloss aldım ama 1 haftadır kayıp, aramaktan bunalıma girdim ya :(

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...