12 Kasım 2012 Pazartesi

The Body Shop Deodorant ..


Bu stick deodorantı iş arkadaşım bana ısrarla tavsiye etmişti. Ama ben almayı hep erteledim, sebebide alüminyum içermeyen bir sürü deodorant denemiş olmamdı. Sonra yurtdışı tatilime gitmeden alıyım yanımda bulunsun dedim ve aldım. İlk defa tatildeyken kullandım ve çok ama çok memnun kaldım. Hem zararlı maddeler içermiyor hemde ter kokusunu kesinlikle engelliyor. O kadar gezdim yoruldum terledim ama hiç ter kokusu almadım kendimde. Tatile beraber gittiğim arkadaşlarımda aldılar benden sonra ve çok memnun kaldılar. The Body Shop'un bu deodorantı hem stick hemde roll-on olarak satılıyor. Ben stick olanını kullanıyorum, arkadaşlarım stick olanı bulamadıkları için roll-on aldılar ama ondanda çok memnun kaldılar. Ben gerçekten çok memnun kaldım ve sizlerlede paylaşmak istedim. Lütfen alüminyum içeren deodorantlar kullanmayın, gögüs kanserine karşı kendinizi koruyun ..
http://www.thebodyshop.com.tr/product_page.asp?ProductGroupID=1504&GroupID=2

1 yorum:

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...