8 Kasım 2012 Perşembe

Belem Pastanesi /LİZBON

Gülhanın galaksi rehberinde görünce, bu pastaneye gidip tatlıların tadına bakmak aklıma girdi bikere  :)
Bizde arkadaşlarla toplaştık geçtiğimiz kurban bayramında Lizbon'a gittik. (sanki komşuya gitmişiz gibi söyledim) Kültür turu falan filan müze yok manstır kale male derken işin aslına Belem'e sıra geldi :) Masaya kurulup belem turtalarını kahvemle hüpletirken çok mutluydum. Resimmi çekeyim aman etrafamı bakınayım, turtaların keyfinemi varayım, annemi arayıp bil bakalım ben nerdeyimmi diyeyim karmakarışıktım :)) Velhasıl gırtlak derdine kültür turu kılıfında yurtdışına çıkmış gibi görünebilirim :)) ne yapayım ben şeker bağımlısıyım ..:))
 












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...