10 Temmuz 2012 Salı

Bakırköy Cumartesi Pazarı...

Uzun zamandır bakırköy pazarına gitmek istiyorduk ki nihayet geçtiğimiz c.tesi bi cesaret gidiverdik. Sabah sekizde kalktık düştük yollara, sandık ki pazar boş olacak bize kalacak :) malesef sabahın dokuzunda bile pazar kalabalıktı. Vee felaket bir sıcak vardı, eridik bittik resmen. Sonra eve gelince açlık bi yandan sıcak bi yandan yorgunluk bi yandan vurduğundan annemle karşılıklı koltuklarda öylece yattık bi süre. Bi yandan da konuştuk dedik ki hangi erkek sabahın köründe kalkıp ağzına bi lokma bişey atmadan bu sıcakta pazara gidip çul çaput peşinde koşar diye :)) Velhasıl aklımızdaydı, gerçeğe döktük, aldık bişiler.. benim aldıklarım aşağıda buyrun bakın bakalım değermiydi sizce bunca eziyete :))


Bu süslü atletler tanesi 5-tl


Güllü pijama 5-tl, Leopar desenli 3,50-tl


Penye şortlar tanesi 2,50-tl


Puantiyeli tshirt 5-tl


Penye elbise 5-tl  (elbise çok geniş çıkmış resimde valla bu kadar kilolu değilim :))


Bu ağzı fermuarlı ince naylon çanta 1,50-tl (plajda kremleri falan koymak için aldım)


Fiyonklu küpeler tanesi 1-tl, diğer küçük küpelerin tanesi 50-kuruş, tokada 1-tl
(benim leopar yaşım gelmiş anlaşılan baksanıza :))


Kuğulu yumurtalıkların tanesi 1-tl
(Ay bunlara ne mutlu oldum ne sevindim anlatamam:))


Vee son olarak minik yeğenime pijama takımı 10-tl
(En pahalı alışveriş onunki olmuş yaa :))

6 yorum:

  1. çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan, benim de ne zamandır aklımda bakırköy pazarına gitmek ama bi türlü vakit bulamadım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol, inşallah sende bir fırsatını bulur gidersin..

      Sil
  2. Elbiseyi ve pijamaları çok sevdim..:)

    YanıtlaSil
  3. yumurtalığımda yokken ne sevimli geldi bana...

    YanıtlaSil
  4. bizdekileride yeğenim tek tek kırdığından, bunları bulunca çok hoşuma gitti hemde kırılması zor :)

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...