27 Nisan 2012 Cuma

MİM....

KADINLARA SUNULMUŞ TEK GELECEK EVLİLİK MİDİR ?
 EVLİLİK BİR MECBURİYETMİDİR ? (MİM)

Sevgili blogger arkadaşım Biricit beni mimlemiş, bu benim ilk mimim, hadi bakalım :)

Ben evli değilim ama öyle evliliğe karşı falanda değilim. Ben mecburiyetlere karşıyım, birşeyi mecbur olduğum için yapmak çocukluğumdan beri sinir eder beni. Genç kızlığımda annem kalk bi çay koy dese sinir olurdum mesela :) içimden geldiği için yapmayı severdim halada öyleyim. Annem ananem istediği için yada akrabalar durmadan her düğünde bayramda kolumu sıkarak sordukları için yada komşular perdenin arkasından bakıp vah vah buda evlenemedi işte dediği için evlenmeye karşıyım arkadaş :) Sırf insanlar mutlu olsun diye ben mutsuz bir evliliğe adım atamam atmıycamda. Ben bir eş değil gerçek bir hayat arkadaşı can yoldaşı sırdaş ve birlikte yaşlanmaktan asla korkmayıp asla pişman olmıycam biriyle evlenicem yada evlenemiycem. Ama nerden bulucan böylesini canım eli yüzü düzgün hali vakti yerinde birini buldummu kaçırma evlen diyenler var duyar gibiyim :) Hayır efendim ben bu riski göze alıyorum bir kız kurusu olarak evde kalmak olsada aradığımı bulmadan içime sinmeden kimseciklerle evlenemem. Belkide şimdi dolu dolu bir yaşantım var bir eşin çocuğun eksikliğini hissetmiyorum belkide sonradan çok pişman olucam bilemem... Ama bana göre hayat geçmişe üzülmekle yada geleceğe ait kaygılar taşımakla tüketilmiycek kadar kısa yaşıycaz ve görücez. Yaradan mutlaka banada bişeyler yazdı çizdi belki saati var günü var yeri var belkide hiç bişey yazmadı hepsine şükrediyorum. Ve şunu söylüyorum kızlar bütün dillerdeki en hüzünlü kelime "Keşke" imiş. Hayatınızda hiç keşke leriniz olmasın umarım hepimiz (bekar olanlar için söylüyorum) gönlümüze göre bir hayat arkadaşı buluruz....

Not: Bu arada Roma da aşk çeşmesine attığım bir avuç bozuk paradan biri belki yerini bulur :)
Ne dersiniz ?

2 yorum:

  1. bence o cesmeden kesın dıleğın tutacak canım:) hatta ben su an buradan ıkımızede cesmeden dılıyorum:D hayırlı kısmetler:))
    bızım komsularımızı yazmıssın onlarda vah vahh bı baslıolar dıyorum ne oluo :)) tskler canım cvpladığın ıcın ılk mım yazın olmasınada sevındım sevgıler:)

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim, hadi bakalım hakkımızda hayırlısı :))

    YanıtlaSil