17 Nisan 2012 Salı

Aliminyum içermeyen deodorantlar

Televizyonda bi haberde koltuk altı deodorantların çoğunda aliminyum olduğunu ve bu maddeninde kadınlarda göğüs kanserini tetiklediğini duydum. Hemen kendi kullandığım nivea roll on deodorantın içeriğine baktım onunda içinde aliminyum varmış derhal çöpe atıp yeni roll on arayışına girdim. Nette bi süre araştırma yaptıktan sonra aşağıdaki sırayla yeni roll-on lar denemeye başladım. Tabi bunlar içinde aliminyum ve tuzlarını içermeyen deodorantlar.


İlk önce Avene markasından bu roll-on deodorantı aldım. Kokusunu hiç beğenmedim ilaç gibi bi kokusu var çünki. Bi temizlik bi ferahlık kokusu vermiyorda böyle bayık ilaç kokusu gibi bir koku veriyor, sevmedim. Terlemeyi önlemedi ter kokusunu hiç önlemedi, üstelik 27-tl gibi yanlış hatırlamıyosam bi fiyatı vardı. Ben sevmedim memnunda kalmadım açıkçası..


 İkinci denemem seba med roll-on deodorant oldu. Bu markanın diğerine göre daha hoş ferah bi kokusu var. Terlemeyi ve ter kokusunuda bir tık daha önde engelledi diyebilirim. Üstelik fiyatıda 8-10 tl civarı. Hem daha ekonomik hem daha hoş geldi bana. Ama buda yeterli değildi ne yazıkki ..


Üçüncü ve şimdilik son denemem day's allfree stick deodorant idi. Diğer ikisine göre en çok bundan memnun kaldım diyebilirim. Terlemeyi ve ter kokusunu diğerlerinden çok daha iyi bastırdı ve ferahlık verdi, üstelik kendi kokusuda çok hoş ve hafif. Ben gratiste lavantalısını buldum ve aldım. Ama başka kokulu olanları hatta kokusuz olanıda var. Fiyatıda uygun 8-10 tl gibi bişeydi. Sizde aliminyum içermeyen bir deodorant arayışında iseniz denemenizi tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. Tatlim Aluminium varmi yokmu bilemiyecegim ama Rexona Maximum Protection deodaranti cok iyi, tavsiye ederim ; )

    YanıtlaSil
  2. Hımmm... Gratise gitmek için bahane arıyorum zaten hemen bi bakıyım bunada ben :)

    YanıtlaSil
  3. kıyafetlerde leke bırakıyo mu acaba all free.?

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...