1 Mart 2012 Perşembe

Belem Turtası mmmm...

Seyahat etmeyi çok sevdiğimden, gezi programlarınıda kaçırmadan izlerim. Bu aralar "Gülhanın Galaksi Rehberi" diye önceden burun kıvırdığım ama şimdi keyif aldığım bir programı izlemeye başladım :) artık takipçisiyim. Eksikleri çok ve doyurucu olmayan bir program olsada Gülhanın kokoşluğu zıp zıp lığı insanı etkiliyor vesselam :) Bir bölümde Lisbon'u tanıttı ve gerçekten şehre bayıldım. Bikaç senedir arkadaşlarla yurtdışı tatilleri yapıyoruz tavsiyem üzerine bu seneki programa Lisbon girdi. Gülhanın programından Lizbon la ilgili aklımda en çok kalan şey ise "Belem Turtası"oldu. Tatlı ve çikolata delisi olduğumdan dolayı heralde:)
Zaatı şahanelerinin resmini paylaşıyorum :)))) 

4 yorum:

  1. ben de Gülhan'ı severek takip ediyorum. Lizbon'da olduğu bölümü izledim, ama bu tatlı gözümden kaçmış nasıl olduysa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım benimde en çok aklımda bu kalmış :)))

      Sil
  2. Gülhan'ı eskiden çok cahil bayağı falan bulurdum, ama kadının hayatını okuduğumda gerçekten çok başarılı bir yönetmen olduğunu, ve çok kültürlü biri olduğunu anladım. çok şaşırmıştım ama kadın bu ülkenin profilini, beğenilerini çok iyi keşfetmiş, ona hitap ediyor ve gayet başarılı. bir de ben bulabilsem şöyle bir iş :) en büyük hayalim :)

    YanıtlaSil
  3. Sana katılıyorum, bende seyrettikçe yaptığı yorumları ve verdiği tepkileri hatta esprilerini çok yerinde bulmaya başladım. Kesinlikle boş biri değil. Aaaaah böyle iş nerdeee :))

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...