13 Ekim 2016 Perşembe

Bir oje tavsiyeside benden ...


Son zamanlarda pek oje alışverişi yapmasamda, youtuber arkadaşlarda görüp canımın çektiği şöyle koyu gri fümemsi bir oje aldım geçenlerde. Resimde rengi tam olarak belli olmuyor hatta gece elimde görenler bordomu o dediler :) Ama kesinlikle borda değil, kopkoyu bir gri koyu bir füme değişik ışık altında ise kahverengi bile duran bir oje bu. H&M e yolunuz düştüğünde bi bakınız derim ben


Ojenin numarası sanırım bu :) başka bi isim bi numara göremedim çünkü ben


Benim tırnaklarım pek güzel değil kısa ve küttür, sizlerde daha güzel durabilir yani


Ojenin üstüne bu yukarda gördüğünüz essence markasına ait kurutucu damladan kullandım.


İkisi güzel bir ikili oldu, bugün ojenin ikinci günü tırnağımda ve hiç bi dökülme soyulma olmadı

Sevgiler ..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...