26 Haziran 2013 Çarşamba

Bu Yazın Favori Ojeleri..


Yukarıda gördüğünüz ojeler, benim bu yazki favorilerim. Yabancı youtube güzellik guru'larında da gördüğüm renkler bunlar. Bende severek kullanıyorum, denemek istersiniz diye sol baştan başlayarak marka ve numaralarını aşağıya yazıyorum..

Pastel spring serisi 83 numara
Pastel spring serisi 95 numara
Pastel spring serisi 142 numara

Flormar pretty P19 lila
Flormar pretty P22 açık yeşil

Avon sea breeze yeşil
Avon coral reef  mercan

Bourjois peach and love
Bourjois menekşe rengi

4 yorum:

  1. hepsi harika :) bende mercan rengi, şeker pembesi ve kırmızıya takmış durumdayım şuaralar. flormar oje sevmiyorum artık çünkü sürer sürmez uçlardan hemen silinmeye başlıyor :/ bourjois ve avon hiç denemedim denemek lazım =)

    YanıtlaSil
  2. renkler harika güle güle kullan canımmm

    YanıtlaSil

PERA PALAS'TA ÇAY SAATİ ...

    Merhabaaaa uzun bir aradan sonra blog okuyan canım insanlar :) Geçtiğimiz haftasonu çok özel bir gün geçirdim tarihi Pera Palas Oteld...