4 Ekim 2012 Perşembe

Bu Günlerde ...

 
Bu ojeyi aldım rengide şişeside çok hoşuma gitti, mini parfüm şişelerini anımsattı bana..
 

Sürdüğümde renginide beğendim, sade ve şık bir duruşu var..


Masking Tape aldım, çoook mutlu oldum. Sanırım kıyıp kullanamıcam o derece :))

 
Kuzenimle halloween kutlaması yaptık :))

2 yorum:

  1. Donutlar harika gözüküyo :) Çok severim zaten böyle tatlıları.Nerden temin ettiğinizi öğrenebilir miyim acaba?

    YanıtlaSil
  2. Krispy Kreme de yedik bu donutları, cadılar bayramına özel her yıl bu tarz ürünlerde çıkarıyorlar..

    YanıtlaSil

YIL BİTTİ BEN ANCA HEDEF VE KARAR BELİRLEDİM :)

   Merhaba blog okuyan canım insanlar, geçtiğimiz haftasonu hem gezdim tozdum hemde yeni kararlar aldım. Yani kararlar hedefler havalar...